Článek
Rozlučková edice vychází z verze Sport, je o 80 tisíc korun dražší (1 380 000 korun) a přináší výhradně designové změny – motor i použitá technika jsou stejné.
Jde o „zlatá” 19palcová kola, stříbrné brzdiče Brembo, červenou mřížku chladiče a orámované koncovky výfuku. Volant je nově čalouněný alcantarou a nechybí červené startovací tlačítko.
Od září v doprodeji
Výkon dvoulitrového čtyřválce činí jako obvykle 300 koní (221 kW). Stávající verze WRX STI skončí poslední srpnový den příštího roku. Od prvního září totiž začíná platit nová emisní norma Euro 6c, kterou už přeplňovaný plochý čtyřválec s kódem EJ25 neplní.
Tuzemský importér se předzásobí skladovými auty, dle legislativy může zbývající doprodávat ještě rok. Ročně se v Česku prodá cca 60 automobilů s logem WRX STI. O nástupci zatím automobilka oficiálně nehovoří, pokud by v následujících letech přece jenom dorazil, patrně bude mít hybridní pohon.