Článek
Změněný model poznáte už podle karoserie. Změnila se totiž jeho tvář. Přední maska má nyní typické křídlo s logem uprostřed. Také vzadu objevíme změny. Upraveny byly páté dveře, zadní světlomety, nárazník a D sloupek.
Do interiéru pak výrobce nasadil vylepšený systém sklápění zadních sedadel a ve standardní výbavě jsou výkonné HID xenonové světlomety.
:. Subaru Tribeca po faceliftu. (Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)
To nejzajímavější je na automobilu zcela jistě technika. Převodovka získala nové zpřevodování, kdy jednotlivé stupně jsou více upraveny do rychla. To by mělo mít za následek snížení spotřeby vozu.
Pod přední kapotou pak pracuje známý boxer H6 3,6 l, který zvýšil svůj výkon o 10 kW na 190 kW. Maximální točivý moment se vyšplhal o 53 N.m na 350 N.m při otáčkách 4000/min. Maximální rychlost vozu je 207 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne Tribeca za 8,9 s. Spotřeba paliva je podle tabulek nyní 16,2/9,0/11,6 l/100 km (dříve 17,1/9,5/12,3 l na 100 km). Motor nově využívá systém ACVS (Active Valve Control System) - proměnné časování u všech 4 vačkových hřídelí (tedy i výfukových).
Tribeca se dodává ve třech základních úrovních výbavy – Comfort, Executive a Executive +2 s základní cenou od 1 249 800 Kč vč. DPH. Nejdražší 5+2 místná verze Executive +2 se pohybuje stále ještě pod hranicí 1,5 miliónu – 1 469 800 Kč.
Všechny verze je možné dodat samozřejmě i s přestavbou N1.