Článek
Nové hybridní pohonné ústrojí kombinuje tradiční motory typu boxer s dvojicí elektromotorů, větší baterií a větší nádrží. Hybrid slibuje 20% úsporu paliva a dojezd kolem 1000 kilometrů na nádrž.
Základem pohonného ústrojí je nově vyvinutý 2,5litrový plochý motor s protiběžnými písty, který sám o sobě nabízí nejvyšší výkon 118 kW (160 k) a 209 Nm točivého momentu.
Spalovací motor pak doplňují ještě dva elektromotory. Standardem zůstává mechanický systém pohonu všech kol, kterým je značka pověstná.
První elektromotor je označován jako motor-generátor, druhý je již trakčním elektromotorem s udávaným výkonem 88 kW a točivým momentem 270 Nm, který by měl být schopen vůz samostatně pohánět. Nově by přitom čistě elektrický systém měl být k dispozici v mnohem širším spektru situací, což bude proti současnému hybridu E-Boxer příjemná změna.
Elektromotor bude napájen lithium-ion baterií s kapacitou 1,1 kWh, která je umístěna v zadní části vozu. Díky přemístění řídicí elektroniky nad spalovací motor navíc automobilka získala prostor pro instalaci nádrže o objemu 63 litrů.
Očekávanou spotřebu automobilka neuvádí, nový hybrid by však měl přinést až 20% úsporu paliva ve srovnání se současným hybridním systémem značky. Hybridní crosstrek by tak měl podle automobilky nabídnout dojezd až 1000 kilometrů na jednu nádrž, tedy nejdelší dojezd mezi všemi modely Subaru. Jde však o údaj podle optimistického měření WLTC.