Článek
Špatná zpráva je, že s prodejem v Evropě se nepočítá. Přitom by toto provedení jistě našlo spoustu zájemců, vzhled je totiž proti základnímu provedení výrazně ostřejší. Přepracovaná je přední maska, pod níž je výrazné přední křídlo (splitter). Vzadu jsou větší koncovky výfuku, ze kterých se – jak předpokládáme – bude linout říznější zvuk.
Standardem jsou osmnáctipalcová kola v designu WRX STI. Podvozek je rovněž převzat z tohoto pro mnohé ikonického modelu, avšak pod kapotou najdete jednašestku (ta se prodává i v Evropě) nebo dvoulitr.
Nabručený 2,5litrový čtyřválec z WRX STI tak tato verze levorgu nedostane, i tak ale výkony 170 nebo 300 koní slibují pro tuto čtyřkolku dostatek výkonu. Manuální převodovka žel v nabídce není. Adaptivní tlumiče dodal Bilstein, nově naladěný je i posilovač řízení.
Uvnitř najdete sportovně střižená sedadla, černo-červené provedení interiéru vypadá skvostně. Levorg STI Sport nemá být WRX STI s karoserií kombi, už z prvních fotografií ale vypadá velmi dobře.