Článek
Subaru Levorg jsme testovali v roce 2016 ještě s přeplňovanou šestnáctistovkou, která později vypadla z důvodů vysokých emisí a byla nahrazena atmosférickým dvoulitrem.
V testu jsme tehdy konstatovali, že Levorg je jedno z mála aut na trhu, které ještě dokáže řidiči poskytnout radost z řízení. Takže zpráva, že se připravuje nástupce, nám dělá radost. Ostatně Levorg v první generaci bylo auto, které zohlednilo potřeby evropského trhu. I druhá generace by tak měla být určena hlavně pro náš kontinent.
Přiložené video z malých detailů ukazuje, že design bude spíš evolucí tvarů současného vozu. Uvidíme, jak na tom bude interiér. Pod kapotou ale samozřejmě nedojde k evoluci, ale revoluci. Subaru nasadí novou modulární platformu, kterou už instaloval do nového Outbacku a Foresteru.
Na oba vozy zatím v Evropě ještě čekáme, takže nemůžeme říct, jaký podvozek je. Subaru ovšem označuje tento základ za sice univerzální, ale povedený kus techniky, který snižuje těžiště, a hlavně zvyšuje tuhost.
Jaký bude motor pod kapotou, zatím netušíme, ale s jistotou můžeme říct, že pohon kol bude opět elektronicky kontrolovatelná čtyřkolka a o řazení se bude starat variátor.