Článek
Ačkoliv se automobilka soustředí především na čistě elektrické vozy, nová flexibilní platforma umožní i zástavbu spalovacích motorů, pokud by o ně byl mezi zákazníky zájem.
Finanční ředitelka společnosti Natalie Knightová v rozhovoru pro WardsAuto uvedla, že nové platformy používané pro výrobu elektromobilů nabízejí mimořádnou flexibilitu, co se pohonných jednotek týče. Pokud by tedy u některého elektrického modelu byla mimořádně silná poptávka po spalovacím motoru, Stellantis takový vůz může teoreticky postavit.

Na nové platformě vznikne také Dodge Charger, dostupný jako kupé i sedan s elektromotorem a motorem V6.
„Nechci ignorovat skutečnost, že chceme zůstat blízko zákazníkům, a pokud uvidíme, že existuje příležitost s modely, které jsme nejprve představili jako BEV, podíváme se na to,“ cituje její slova WardsAuto. Zkratkou BEV jsou označovány právě bateriové elektromobily.
Nové platformy z rodiny STLA se již objevují u připravovaných modelů značek Jeep nebo Dodge. Právě u nového modelu Dodge Charger pak značka slibuje jak čistě elektrický pohon, tak i spalovací motor.
Flexibilita v oblasti zástavby pohonných jednotek přitom společnosti umožní lépe reagovat na změny v oblasti poptávky a trhu, kdy v posledních měsících sledujeme pokles poptávky po elektromobilech v zámoří.
Nový Dodge Charger přijíždí jako sedan a kupé, nabídne elektromotor i šestiválec
