Článek
Nafocený vůz, který koluje po sociálních sítích, je zboku velmi málo maskovaný. Krom zářivého fialového laku tak ukazuje typickou siluetu s dlouhou kapotou, useknutou zádí a kabinou posunutou dozadu. Zaujmou také zapuštěné kliky, které připomínají řešení z elektrického čtyřdveřového kupé i4.
Podle velkých kol ve stylu divize M se dá odhadovat, že se díváme na verzi minimálně od M Performance, která jako nástupce modelu M240i může zachovat řadový šestiválec.
Že se dvojkové kupé nové generace skutečně chystá, v minulých měsících nepřímo potvrdilo několik zdrojů z automobilky. Podle těchto informací si vůz ponechá klasickou koncepci pohonu zadní nápravy s motorem uloženým vpředu podélně.
Test BMW M2 CS: Povedená rozlučka
Po přechodu dříve příbuzné jedničkové řady na platformu UKL2 s předním pohonem tak půjde o jediný kompaktní model značky, který tuto koncepci nabídne. Vděčit za to má modulární platformě CLAR, kterou využívají modely od trojkové řady výše.
Podle informací BMW Blogu novinka dorazí v příštím roce a počítat lze později i s ostrou verzí M2. V záplavě elektrických crossoverů může být poslední rozlučkou s malými benzínovými kupé od BMW, která mají svou tradici již od dob modelu 2002 ze šedesátých let.