Článek
Důvod je prostý - firma nemá dostatek peněz na rozběhnutí výroby. Cena vozu sice byla stanovena na nemalých 495 000 euro (téměř 14 miliónů korun), ale počáteční náklady na vytvoření technologií zatím chybí. To je způsobeno asi tím, že Spyker po vstupu do F1 investoval všechny své volné kapacity a peníze právě do závodního týmu.
Firma počítala s výrobou pouhých 24 kusů a několik zájemců se prý již našlo. Ale budou si muset nechat zajít chuť. Podle Hessela Lindenbergha, předsedy představenstva Spykeru, se výroba může jen posunout do pozdější doby. Je ovšem otázka, jestli po pár měsících ještě movití zákazníci budou Spyker chtít.
Z Pekingu do Paříže
Ovšem Spyker nehodlá usnout u jediného modelu. Jako nejpravděpodobnější se nyní zdá výroba již dřívějšího konceptu D12 Peking-to-Paris, [celá zpráva] jenž však potřebuje trochu více času na převedení do sériové podoby.
Firma již zažádala o půjčku banku Friesland qa. Už nyní prý má 182 předběžných objednávek, což je jistě velmi zajímavé číslo na tak malého výrobce, který v roce 2006 vyrobil pouze 94 automobilů C8.