Článek
Pod kapotou modelu Civic Type R buší nový přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec s přímým vstřikováním. Maximální výkon dosahuje 228 kW (310 k) při 6500 ot./min. a maximální točivý moment má hodnotu 400 Nm (při 2500 otáčkách).
Motor se dle Hondy nechá vytočit do sedmi tisíc otáček, spotřebu paliva automobilka neuvedla. Zrychlení 0–100 km/h je otázkou 5,7 sekundy, nový Type-R se rozjede až na 270 km/h.

Honda Civic Type R (2015)
Pět barev karosérie, brzdy Brembo a 19" kola
Kola jsou standardně devatenáctipalcová, pneumatiky mají rozměr 235/35 R19. O zpomalování se starají brzdy Brembo. Čtyřpístkové třmeny kotoučových brzd na přední nápravě mají kotouče o průměru 350 mm. Vpředu je použita náprava s oddělenou těhlicí, která snižuje tahání volantu při větší zátěži (stejné řešení má i „ostrý” Renault Mégane).
Prodej bude v České republice zahájen od září; základní prodejní cena modelu začíná na 859 900 korunách. V nabídce je pět barev karosérie.
Jediným prvkem, za který lze kromě barvy karosérie připlatit, je GT paket (+70 000 korun), který přidává červené prvky na spoileru, navigaci Garmin, dvouzónovou automatickou klimatizaci, přední a zadní parkovací čidla, automatické spínání světel při setmění, dešťový senzor pro automatickou aktivaci stěračů či elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka.

Honda Civic Type R (2015)