Článek
Oba vozy jsou lakovány ve stříbrné metalíze Le Mans a jeden má na dveřích a střeše nalakované „152“, zatímco druhý má na exteriéru nalakované číslo „154“. Tato čísla napodobují čísla původních závodních vozů 550 Coupe z Carrera Panamericana a jsou vyvedena ve žluté barvě.
Stříbrná metalíza Le Mans byla poprvé vyvinuta pro 911 Carrera GTS Le Mans v edici Centenaire na oslavu 100. výročí závodu 24 hodin Le Mans.
Speciální je i interiér. Červená kůže zdobí sedadla a je v kontrastu s černou kůží přes dveřní panely, palubní desku a středovou konzolu. Vůz má na volantu a palubní desce tříbarevné křížové prošívání v barvách mexické vlajky. Do středové loketní opěrky bylo také vyraženo logo TAG Heuer a na prazích dveří je nápis „GT4 RS Panamericana Special“.
Vrcholem kabiny je modul stopek TAG Heuer ve středové konzole. Skládá se z hodin vlevo s rezervou chodu osm dní, zatímco hodiny vpravo slouží jako stopky se stupnicí umožňující řidiči udržovat průměrnou rychlost. Značka tak připomíná, že před 60 lety Jack Heuer odhalil původní TAG Heuer Carrera Chronograph a pojmenoval jej po slavném mexickém silničním závodě.
Porsche 718 Cayman GT4 RS Panamericana Special s číslem „154“ bylo představeno na Rennsport Reunion 7, zatímco vozidlo s číslem „152“ se ukáže na letošním Carrera Panamericana, kde bude vydraženo.
Technicky se specialita od modelu GT4 RS neliší, jde tedy stále o ten nejdrsnější cayman ze všech. Mezi kabinu a zadní nápravu se ve verzi RS nastěhoval čtyřlitrový plochý šestiválec, který zvládá až 9 tisíc otáček a bez jakéhokoliv přeplňování nabízí 500 koní a 450 Nm. To je o 80 koní víc, než nabízí dosud vrcholový Cayman GT4. Nechybí extrémně „utažený“ podvozek, výztuhy a pokročilejší aerodynamika.