Článek
Speciální edice zvaná LM62, která je celosvětově omezena na 62 kusů, čerpá inspiraci z vítězného závodního vozu už jen zeleným lakem Jet Green podobným tmavě zelené na závodním voze. Alternativou je rudá Tertre Rouge. Nechybí grafický balíček, který obsahuje odznak LM62 a také bílé kruhy s číslováním „29“.
Dalšími specialitami jsou lakovaná drátěná kola, klenutý zadní panel, víčko palivové nádrže ve stylu Le Mans, A-sloupky v barvě karoserie, přídavná světla a aktivní sportovní výfukový systém s černými koncovkami. Morgan také poprvé pro tento model nainstaloval pevnou bílou střechu.
Nejsilnější Morgan všech dob vznikne v pouhých devíti kusech
Změny v interiéru jsou skromnější, řidiči najdou například individuálně číslovanou plaketu, laserem vyrytá černá kožená madla dveří a vyšívané opěrky hlavy.
Morgan Plus Four v edici LM62 je aktuálně k dispozici na objednávku za 78 995 liber, v přepočtu 2,3 milionu korun. Model bude nabízen v konfiguraci s pravostranným a levostranným řízením s možností výběru mezi šestistupňovým manuálem nebo osmistupňovým automatem.
Morgan poodhaluje novou retro tříkolku
Vzhledem k tomu, že se jedná pouze o limitovanou edici, přeplňovaný 2litrový čtyřválcový motor od BMW produkuje standardních až 258 koňských sil a točivý moment 400 Nm. Umožňuje modelu s automatickou převodovkou zrychlit z 0-100 km/h za 4,8 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 240 km/h.
Generální ředitel Morganu Steve Morris poznamenal, že vůz je vhodnou poctou originálnímu modelu Plus 4 SuperSports, který v Le Mans „dosáhl jeden z největších úspěchů morganu v motoristickém sportu“, když před 60 lety ujel více než 3541 km při průměrné rychlosti téměř 151 km/h.