Článek
Bentley závodilo ve vrcholné kategorii Prototype s modelem Speed 8 se dvěma vozy. Tým v roce 2003 obsadil první a druhé místo, jejich čtyřlitrové přeplňované motory V8 s lehkostí přežily vytrvalostní výzvu, včetně motorových ventilů.
Motor byl po závodu zakonzervován a nyní bylo 24 z 32 ventilů z motoru rozpůleno, aby vzniklo 48 artefaktů pro tuto exkluzivní edici, kde zdobí palubní desku.
Dalším promyšleným detailem je nahrazení standardních 12hodinových analogových hodin digitálními hodinami s designem ciferníku na míru – samozřejmě 24hodinovým.
Speciální divize Mulliner se dále inspirovala tmavě zelenými závodními vozy Speed 8. Od zeleného exteriéru Verdant přes číslo 7 na čelní masce až po bílý pruh přes kapotu a střechu nebo několik plaketek a připomínek v interiéru.
Edice vychází z verze Speed, vůz je tak poháněn šestilitrovým motorem W12, který se tímto pomalu loučí.
Bentley nespecifikuje cenu ani dostupnost Continentalu GT Le Mans Collection, které bude k mání jako kupé i kabriolet. Zmíněných 48 kusů je však určeno pro globální trh, takže půjde o extrémně vzácná vozidla.