Článek
Stejně jako Smart #1 byla i „trojka“ navržena automobilkou Mercedes-Benz a založena na základech čínského automobilového giganta Geely, přičemž tyto dvě společnosti nyní společně řídí značku pouze pro elektromobily.
Technické specifikace novinky zveřejní automobilka, ale informace uniklé z Číny odhalily, že jde o 4400 mm dlouhý, 1800 mm široký a 1600 mm vysoký crossover s rozvorem 2785 mm, což je podobná velikost jako u Volkswagenu ID.5, konkurentem bude jistě i Tesla Model Y.

Crossover Smart #3.
Smart #3 byl navržen se silným zaměřením na aerodynamiku, přičemž design byl částečně ovlivněn řadou Mercedes-Benz EQ.
Vpředu jeho hladká přední maska spojuje štíhlé světlomety se „žraločím nosem“ známým z menšího modelu #1 a charakteristickou mřížkou chladiče ve tvaru písmene A. Zadní LED světelná lišta ukazuje na crossovery Mercedes EQA a EQB.

Crossover Smart #3.
Uvnitř má vůz větrací otvory ve stylu turbíny, 12,8palcový dotykový displej infotainmentu, sedadla s integrovanými opěrkami hlavy a zvukový systém Beats s 13 reproduktory a díky delšímu rozvoru více prostoru pro cestující vzadu než u modelu #1.
Evropskému publiku má být nový model představen v září na autosalonu v Mnichově a očekává se, že se v Evropě začne prodávat začátkem roku 2024.
Smart představuje elektrický crossover, otevírá novou kapitolu
