Hlavní obsah

Slyšíte manuální převodovku? Prototyp nového BMW M3 potvrzuje tři pedály

Na YouTube se objevilo špionážní video ze slavného německého okruhu Nürburgring, a není na něm zachyceno nic očekávanějšího než chystané BMW M3 generace G80. Na záběrech je navíc patrná jiná, velmi zajímavá skutečnost. Oblíbený sportovní vůz je evidentně testovaný s manuálním řazením, což je potencionálně skvělá zpráva pro pravé petroheady.

Foto: Martin Žemlička, Novinky

BMW M3 zůstane u manuálu a zadokolky - alespoň v jedné ze svých verzí. Na ilustračním snímku dosavadní generace, označená F80

Článek

Už jen zpráva o možnosti, že by mohla mít nová a očekávaná M3 skutečnou řadicí páku, zní milovníkům řízení jako pastva pro uši. Přání fanoušků jednoho z nejoblíbenějších sportovních aut současnosti se ale může stát realitou, protože i sám šéf divize M v BMW Markus Flasch připustil, že nová M3 bude mít v některých případech manuál.

Nové BMW X3 už je také na baterky

AutoMoto

Do vášnivé debaty mezi benzinové šílence celého světa teď přispěl svým důkazem i youtuber s předívkou Carspotter Jeroem, který na svém kanále zveřejnil video se zamaskovaným BMW M3 G80 na okruhu Nürburgring. Zvláštní na nich je, že testovací jezdec za volantem během jízdy evidentně řadí a typické prodlevy či meziplyny jsou slyšitelné, což by napovídalo, že je vůz minimálně testován ve variantě s manuálním řazením.

Video se okamžitě stalo velmi populárním mezi automobilovou komunitou a u mnohých vzbudilo velké nadšení. Aby toho ale nebylo málo, Markus Flasch z BMW vypustil do éteru ještě další podrobnosti o chystaném dvoudveřovém sportovním sedanu z Mnichova. Potvrdil totiž, že M3 bude mít pod kapotou nový motor s kódovým označením S58, který v tuto chvíli pohání modely X3 M a X4 M. Jedná se o zážehový šestiválec o objemu 3.0 se dvěma turbodmychadly, který umí vyprodukovat výkon 473 koňských sil a točivý moment úctyhodných 600 Nm.

Nová Škoda Octavia odhaluje detaily ve videu

AutoMoto

Světlo světa by mělo nové BMW M3 G80 spatřit na začátku roku 2021 a společně s ním by měli Němci vydat i ještě o něco ostřejší verzi vozidla s názvem Competiton, která by podle odhadů měla mít o celých 30 koní více, což by ji z 0 na 100 km/h dostalo pod 4 vteřiny. Spekuluje se, že obě varianty budou dodávány jak se zadním pohonem, tak se systémem xDrive.

Související témata:

Výběr článků

Načítám