Článek
Slovenský konstruktér první verzi létajícího auta začal vyvíjet v roce 1990, verze 2.5 je již třetí evolucí a zatím jde o prototyp. Předchozí ani současná verze se nikdy neprodávaly, verze 3.0, naplánovaná ještě na letošní rok, se nejspíš dočká komerčního využití.
O pohon dvoumístného létajícího automobilu se stará motor Rotax 912. Jeho přesné technické parametry na oficiálních stránkách projektu chybějí, při jízdě v režimu „automobil“ je nejvyšší rychlost 160 km/h, což při spotřebě paliva 7,5 l / 100 km dává teoretický dojezd 500 kilometrů.
V režimu „letadlo“ činí nejvyšší rychlost 200 km/h, přičemž rychlost při vzletu je 130 km/h. Dolet činí dle údajů výrobce 700 kilometrů a spotřeba paliva pak 15 litrů za hodinu letu.
Suchá hmotnost činí 450 kilogramů, délka aeromobilu je rovných šest metrů, šířka pak 8,2 metru (vysunutá křídla), respektive 1,6 metru (režim jízdy).