Hlavní obsah

Škodovky budou vypadat jinak. Automobilka letos představí nový designový jazyk

Zástupci mladoboleslavské automobilky v úterý poodhalili nový styl Škody Auto, který se ještě letos dotkne grafické prezentace i budoucích modelů.

Foto: Škoda Auto

Nový designový jazyk Škody Auto

Článek

Krom shrnutí uplynulého roku se Škoda na výroční tiskové konferenci podělila i o výhled do budoucnosti. Součástí bude i nový designový jazyk nazvaný „modern solid”. Uvede jej v druhé polovině letošního roku.

„Česká automobilka se tak ještě více zaměří na jednotlivé oblasti života, jako jsou například rodina nebo outdoorové aktivity, a vyhoví tak rychle se měnícím nárokům a potřebám svých zákazníků,” zní v prohlášení.

„Nový designový jazyk bude velkým překvapením jak pro zákazníky, tak pro naši konkurenci,” řekl předseda představenstva Škody Auto Thomas Schäfer.

Škoda představila Enyaq Coupé, včetně verze RS

AutoMoto

Škoda zároveň oznámení doprovodila i obrázkem SUV za mléčným sklem. Jedná se o doposud neznámý vůz. Může být konceptem, který nový styl značky poprvé uvede.

„Chceme dodržet princip Simply clever. Budou to krásné vozy, ale odlišné,” řekl člen představenstva Martin Jahn.

V duchu „modern solid” by již mohl být oděn nástupce Škody Superb, který bude uveden přibližně na přelomu roku. S velkou pravděpodobností nový styl ponesou další tři elektromobily, které se do roku 2030 v portfoliu postaví pod současnou elektrickou vlajkovou loď enyaq.

Většina prodaných škodovek v roce 2030 bude elektrická

AutoMoto

S novým značkovým vzezřením lze očekávat nejen grafické změny v prezentaci, ale možná i nové logo, což zůstává nepotvrzené. Současné logo se nezměnilo od roku 2016.

Související témata:

Výběr článků

Načítám