Článek
Poprvé se pětidvéřová verze představí na ženevském autosalonu. Technicky tato verze vychází z třídvéřové varianty. U nového modelu jsou přední dveře kratší a skla u zadních dveří jsou pouze výklopná (což je ale u malých aut vcelku běžné).

Škoda Citigo (5D verze, 2012)
Kufr má základní velikost 252 litrů, po sklopení zadních sedaček vzroste na 951 litrů, což je totožná hodnota jako u třídvéřové verze.

Škoda Citigo (5D verze, 2012)
Také motory jsou stejné jako u třídvéřové verze: K dispozici jsou dva tříválcové benzínové motory - oba mají objem jeden litr a výkon 44 kW/60 k, resp. 55 kW/75 k. Oba motory mají stejný zdvihový objem 999 ccm a stejné jsou i hodnoty vrtání a zdvihu (74,5 mm, resp. 76,4 mm).
Prodej pětidvéřové verze bude zahájen od poloviny května. Škoda Citigo se vyrábí v Bratislavě.

Škoda Citigo (5D verze, 2012)
Později bude Citigo k dispozici také s pohonem na zemní plyn (CNG). Plyn se čerpá do dvou nádrží, které se nacházejí pod podlahou v oblasti zadní nápravy. Jejich celkový objem je 72 litrů, respektive 11 kg CNG. Druhá nádrž se nachází v prohlubni pro náhradní kolo, takže tato verze nenabídne rezervní kolo. Jinak jsou všechny užitné vlastnosti stejné jako u čistě benzínových verzí.

Škoda Citigo (5D verze, 2012)