Článek
V nabídce pro Yetiho jsou benzínové motory 1,2 TSI/77 kW s pohonem předních kol a 1,8 TSI/118 kW (4×4) a tři naftové motorizace: 2,0 TDI CR/81 kW (pohon předních kol i 4×4), 2,0 TDI CR/103 kW (4×4), 2,0 TDI CR/125 kW (4×4). Základním agregátem pro vozy s pohonem předních kol je benzínový čtyřválec o objemu 1,2 litru.
Za terénní vůz nicméně Yetiho, postavené na podvozku současné Octavie, nemůžeme považovat. Jde o kompaktní SUV s příplatkovým pohonem 4x4 a světlou výškou 180 mm. To ovšem neznamená, že by v lehčích terénu nedokázal Yeti vyhovět nárokům svého majitele. Více budeme vědět po prvních testovacích jízdách, které se konají začátkem příštího týdne a Novinky.cz na nich nebudou chybět.
Základní verze s motorem 1,2 TSI (77 kW / 105 k) stojí 359 800 korun. Nejlacinější verze s pohonem 4x4 a motorem 2,0 TDI (81 kW / 110 k) bude k mání za 459 800 korun. Novinkám to řekl mluvčí automobilky Evžen Krauskopf a dodal, že Yeti se na českém trhu začne prodávat v červenci.
Mezi největšího konkurenta Yetiho bude patřit Kia Soul, jenž má ovšem podstatnou nevýhodu – nenabízí se ve verzi 4x4. Základní verze s benzínovou šestnáctistovkou stojí těsně pod hranicí 300 tisíc korun. Dalším konkurentem Yetiho bude nedávno představená Toyota Urban Cruiser. Ta se nabízí i s pohonem obou náprav; základní cena činí 399 900 korun, nejlacinější verze s pohonem obou náprav stojí 519 900 korun.