Článek
Zcela první autosalony s novou korporátní identitou byly otevřeny ve Vietnamu, v Evropě se první modernizované prodejní místo nachází v Estonsku.
Další novinkou je vůbec první takzvaný Škoda City Store, který přivítal zákazníky v Bělehradě v Srbsku v říjnu. V Kuvajtu pak vznikl showroom s důrazem na digitální zákaznickou zkušenost.
„Nacházíme se uprostřed nejzásadnější změny v korporátním designu za posledních 30 let – zahájili jsme ji informačními a komunikačními materiály a nyní pokračujeme v showroomech po celém světě. Autosalony jsou nejdůležitějšími styčnými body s našimi zákazníky, protože právě zde mohou lidé osobně poznat značku Škoda a její hodnoty,“ uvedl Martin Jahn, člen představenstva pro prodej a marketing.
Rebranding české dealerské sítě je podle mluvčí Škody Auto pro ČR Michaely Sklenářové naplánovaný na období 2024 až 2026.
Novou identitu pro showroomy Škoda ohlásila v srpnu roku 2022 spolu s novým logem a novými korporátními barvami, smaragdovou a takzvanou elektricky zelenou.