Článek
Pro obě nové varianty Škody Yeti je k dispozici sedm motorů, v nabídce jsou verze s pohonem předních nebo všech kol (Haldex 5. generace). Vybírat lze z přímo řazených převodovek nebo DSG.
Modernizovaný yeti nově nabídne dvě designové linie. Zákazníci tak budou mít k dispozici „městské“ provedení, které má nárazníky, boční lišty i prahy lakované v barvě karoserie. Druhá verze sází na dobrodružnější vzhled a má výše uvedené prvky černé, respektive jinak tvarované (přední a zadní nárazník). Více najdete v prvním praktickém testu, ve kterém jsme na německé dálnici a v zabláceném lese vyzkoušeli předsériovou verzi. [celá zpráva]
Model yeti, poprvé představený v roce 2009, se právě dočkal omlazení. Původní verze se k poslednímu říjnovému dni prodalo 288 700 kusů. Na to, že se podle zákulisních informací ještě nedlouho před zahájením výroby první generace intenzivně zvažovalo, zda tento model vůbec pustit do výroby, jde o velmi pozitivní prodejní číslo. Mimochodem, v Česku je yeti vůbec nejprodávanějším SUV.