Článek
V rámci předprodeje jsou k dispozici dvě naftové a dvě benzínové motorizace. Základem je přeplňovaný litrový tříválec 1,0 TSI (85 kW). Namísto benzínové čtrnáctistovky s vypínáním válců má karoq modernější motor 1,5 TSI (110 kW). Automatická převodovka DSG je u karoqu k dispozici pro všechny motorizace, připlácí se za ni vždy rovných padesát tisíc korun.
Při porovnání základních cen vychází v Česku Seat Ateca (se stejným technickým základem jako karoq) v nejlevnějším výbavovém stupni levněji, v případě obdobně vybavených vozů je cenový rozdíl v řádu stokorun.
Škoda Karoq a porovnání se Seatem Ateca | ||
---|---|---|
Motorizace | Karoq | Ateca |
1,0 TSI / 85 kW | 529 900 Kč | 481 900 Kč |
1,5 TSI / 110 kW | 574 900 Kč | nelze |
1,6 TDI / 85 kW | 579 900 Kč | 526 900 Kč |
2,0 TDI / 110 kW | 669 900 Kč | 675 900 Kč |
Zdroj: oficiální prodejce/ importér, vždy jde o nejnižší ceny pro danou motorizaci, sériová výbava se může lišit, uvedené prodejní ceny mohou být akční |
Základní výbava zahrnuje kupříkladu dvouzónovou automatickou klimatizaci, infotainment Bolero s osmipalcovým displejem a osmi reproduktory, zadní parkovací senzory, 16palcová kola z lehkých slitin, tempomat s omezovačem rychlosti nebo vyhřívaná přední sedadla. Bezpečnostní výbava zahrnuje sedm airbagů a systém Front Assist (samočinné nouzově brzdění).
Škoda Auto zatím neupřesnila, kdy začne prodávat základní (a tedy levnější) výbavový stupeň Active, automobilka zatím pouze potvrdila, že se tak stane.
První vozy se do dealerské sítě fyzicky dostanou v polovině října. Nový karoq se jako Seat Ateca vyrábí v závodě Škoda v Kvasinách.