Článek
Yeti, který nabízí až devět airbagů, získal své nejlepší ohodnocení v kategorii ochrana posádky, kterou organizace ohodnotila na 92 procent. Za bezpečnost malých dětí v sedačce pak Yeti získal 78 procent, hůře dopadla ochrana chodců, kterou organizace ohodnotila jen na 46 procent.
EuroNCAP vyzdvihuje ve své zprávě zejména ochranu, kterou poskytuje kolenní airbag na straně řidiče, kterým je model Yeti, jako druhá škodovka po Superbu, vybaven. Maximální počet bodů získal vůz také za boční náraz do překážky díky dobré ochraně airbagy.
Yeti bodoval rovněž v takzvaných zkouškách whiplash, které určují míru ochrany krční páteře cestujících při zadním nárazu a jsou součástí hodnocení EuroNCAP teprve od letošního roku. Vůz získal v tomto testu 3,6 bodu, což je mezi jinými dosud takto testovanými vozy nadstandardní výsledek. Právě tento typ nehod je přitom typický například pro městský provoz.