Článek
Sériové výrobě předcházela pochopitelně řada zkoušek. Jedna z posledních fází testování proběhla také u norského Osla. Lokalita nabízí podle Škody na relativně krátkém úseku celou řadu různých povrchů a silnic odpovídajících většině běžných komunikací ve všech evropských a klíčových mimoevropských zemích.
Rozmanitost trati a klimatických podmínek měla podle výrobce za cíl ověřit důležité systémy ve voze – nastavení systému jízdní stability, topný výkon ventilační soustavy, klimatizace a podobně. Testy tak na malém prostoru poskytují obraz o souhře všech řídících jednotek, nastavení podvozku, akustickém komfortu a také sladěnosti terénních systémů.
V nabídce jsou benzínové motory 1,2 TSI/77 kW s pohonem předních kol a 1,8 TSI/118 kW (4×4) a tři naftové motorizace: 2,0 TDI CR/81 kW (pohon předních kol i 4×4), 2,0 TDI CR/103 kW (4×4), 2,0 TDI CR/125 kW (4×4). Základním agregátem pro vozy s pohonem předních kol je benzínový čtyřválec o objemu 1,2 litru.