Článek
Premiéru ve škodovce slaví elektromechanická parkovací brzda, klasickou „ručku” už zde nenajdete. Páka automatické převodovky DSG je převzata z octavie, stejně jako řada dalších prvků – třeba vynikající barevná dotyková obrazovka, sloužící pro ovládání rádia, navigace či zobrazování provozních informací automobilu. Součástí je i tzv. MirrorLink, příplatková navigace je ale samozřejmě vestavěná.
Zhubnul až 75 kg, dle motorizace
KOMENTÁŘ DNE:
Lyžařské Nagano - Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>
Nová generace superbu už nemá patentované otevírání TwinDoor jako ta současná (u které jde zadní víko otevírat buď celé, nebo bez prosklení jako u sedanu). Podle našeho názoru to většině uživatelů vadit určitě nebude. Zavazadlový prostor je proti odcházející generaci o 30 litrů větší a nabídne v základním uspořádání ve střední třídě rekordních 625 litrů (karosářská verze liftback).

Displej na středovém panelu je v superbu totožná s octavií
Proti předchozí generaci nový superb zhubl až 75 kilogramů, a to i navzdory tomu, že rozměry narostly. Šířka je větší o skoro pět centimetrů, délka se protáhla o zhruba dva cm, kvůli výrazně zkrácenému přednímu převisu se rozvor roztáhl o osm centimetrů.
Ve světové premiéře se „třetí” superb ukáže v březnu na ženevském autosalonu. Na trh ještě letos přijde i praktičtější karosářská verze kombi.

Nový superb dostane elektromechanickou parkovací brzdu i adaptivní tlumiče.