Článek
Jak liftback, tak kombi se ve verzi Sportline vizuálně odlišují černými prvky karoserie, včetně masky chladiče, spoileru na přídi i zádi nebo nápisů.
Sportline lze poznat i podle plaketky na předním blatníku a stříbrné liště na zádi, která tvoří dojem imitace výfukových koncovek. K mání jsou 17 až 19palcová kola se specifickým designem.
Interiér vychází z výbavového stupně Style, má látkový potah přístrojové desky, leskle černou dekorační lištu, tříramenný volant a sedadla s integrovanou opěrkou hlavy.
S výjimkou litrového tříválce je Sportline k dispozici se všemi druhy pohonu, které nová octavia nabízí, tedy včetně zážehových, vznětových a plug-in hybridního ústrojí. Výkonové rozpětí tedy činí 85 kilowattů (115 koní) až 150 kW (204 k).
První jízda s novou Škodou Octavia: Superb má problém
Motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k) lze na přání objednat se 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG a mild-hybridním ústrojím, zatímco motor 2,0 TSI o výkonu 140 kW (190 k) a DSG převodovkou je dostupný s pohonem všech kol. Plug-in hybrid iV nabídne 150 kW (204 k); verze G-TEC s pohonem na CNG disponuje 96 kW (130 k).
Motor 2,0 TDI lze objednat naladěný na 85 kW (115 k) nebo 110 kW (150 k). Vznětový motor o výkonu 85 kW lze na přání vybavit DSG převodovkou, stejně jako silnější verzi s výkonem 110 kW, která je navíc dostupná s pohonem všech kol.
Ceny ani datum příchodu na trh zatím automobilka neoznámila.