Článek
Rapid na čínský trh vstupuje s tříprostorovou karoserií, jde tedy o sedan se stupňovitou zádí, která je v "říši středu" velmi oblíbená. Škoda uvádí, že hlavní cílovou skupinou pro tento model jsou zejména rodiny. Prodej bude zahájen v dubnu, cenu pro tamní trh zatím mladoboleslavská automobilka neuvedla.
K dispozici je dosud jediná oficiální fotografie. Ta ukazuje několik drobných rozdílů, které akcentují pro Evropany mnohdy málo pochopitelný čínský vkus. V tomto případě mluvíme o vyšším podílu chromovaných prvků, jakkoliv v případě rapidu je podíl chromu na přední masce, soudě dle jediné fotografie, snesitelný. Maska chladiče je umístěna v "tlustším" chromovaném rámečku a je tvořena 19 vertikálními lamelami – rovněž z chromu namísto černého plastu.
V nabídce jsou výhradně benzínové motory: 1,4 MPI – 66 kW (90 k) a 1,6 MPI naladěný na největší výkon 81 kW (110 k).
Nejprodávanějším modelem Škody v Číně je Octavia – v roce 2012 se zde prodalo 142 800 kusů.