Článek
Kabriolet postavený z Karoqu, menšího z SUV nabízených Škodou, je stejně dlouhý jako výchozí vozidlo. Délka vozu tak činí totožných 4382 milimetrů, stejná zůstala i šířka (1811 mm) a rozvor náprav (2638 mm).
Studentské auto je plně funkční, pod kapotou má benzínový motor 1,5 TSI. Vzhledem k tlumičům převzatým z vozu Octavia RS se snížila světlá výška vozu. Z něj pochází i výfuková soustava, která produkuje mnohem říznější zvuk než v sériovém provedení.
Vypadá výborně, minimálně zepředu
Po odstranění střechy bylo nutno upravit dveře - ty jsou na autě celkem čtyři. Kompletně přepracována byla zadní část vozu včetně pátých dveří, které museli žáci nově navrhnout a vyrobit. Sunroq je ale vždy otevřený, střecha není k dispozici ani plátěná.
To ale až tak nevadí, vnější design se - soudě ze zatím jediné fotografie - povedl na výbornou. Vypadá to ne jako auto od studentů, ale jako profesionální produkt, připravený k sériové výrobě. Hezké jsou i kontrastní sedačky, červené detaily v kolech, hodně zvědaví jsme na zakončení C sloupku. A Sunroq brzy uvidíme na vlastní oči, už máme domluvené svezení.
Na Škodě Sunroq pracovalo 23 studentů po dobu zhruba osmi měsíců.