Článek
Úplně první upoutávka na facelift bestselleru Škody Auto se omezuje skutečně jen na světlomety. Ty nadále připomínají čtyři oči, ale jsou ostřeji řezané a vnitřní část světelného podpisu zasahuje do nárazníku.
Designéři se tímto nejspíš snaží menší octavii odlišit od nového superbu, který má podobnou, ale serióznější tvář.
K vidění je rovněž nové logo na přídi, které má právě po vzoru nového superbu či kodiaqu plochý vzhled.
Další změny jsou jen spekulacemi. Očekávají se inovace v zadních svítilnách, designu litých kol nebo barvách karoserie. Uvnitř lze očekávat nový infotainment.
Další upoutávky by měly následovat v řádu týdnů, přesné datum premiéry Škoda zatím nezveřejnila.
Čtvrtá generace octavie byla představena v listopadu 2019. Jedná se o nejprodávanější model značky, v roce 2022 sjelo z pásů 141 tisíc kusů.