Článek
Čekáte-li v případě interiéru Škody Enyaq iV ohromnou inovaci, o jakou se snaží Volkswagen s modelem ID.3, čekáte marně. První skica interiéru ukazuje, že palubní deska jako by Škodě Octavia z oka vypadla.
Škoda poodhalila elektromobil Enyaq

Nemusí to samozřejmě nic znamenat, protože se díváme na skicu, nikoliv na hotovou palubní desku, ale ve srovnání s octavií se tu jeví menší přístrojový štít a také volič převodovky je odlišný a umístěný na levé straně středového tunelu, blíž řidiči.

Středový tunel Enyaqu má mít spoustu odkládacích schránek. Všimněte si také voliče převodovky odlišného od octavie.
Automobilka v tiskové zprávě hovoří o tom, že díky základu na platformě MEB mohla interiér vytvořit velmi vzdušný. Slibuje také odkládací prostor uvnitř středového tunelu mezi předními místy a zavazadlový prostor o objemu 585 litrů.
První jízda se Škodou Enyaq: Jedna z největších revolucí v historii značky

Za zmínku stojí jedna z verzí čalounění, která je ze 40 procent vyrobena ze střižní vlny a ze zbylých 60 procent z recyklovaných PET lahví a vytváří prý „příjemné sedací klima”, ať už to je cokoliv. K mání je i interiér z kůže, k jejíž vyčinění se používá extrakt z listů olivovníku místo běžné chemie.

Palubní deska Škody Octavia s převodovkou DSG