Článek
Druhým modelem Škody na platformě MQB-A0-IN, speciálně upravené pro indický trh, bude po crossoveru Kushaq sedan Slavia, jak víme už pár týdnů. Automobilka zveřejnila více fotografií vozu v maskování a také některá technická data.
Předně, slavia nebude žádný drobek. S délkou 4541 mm – nejvíc na jakékoliv variantě platformy MQB-A0 – je skoro tak velká jako octavia druhé generace a do té aktuální jí chybí pouze 14 centimetrů. Oproti kushaqu je delší o 22 cm. Šířka je 1752 mm a výška 1487 mm, rozvor náprav 2651 mm, takže o prostor v tomhle autě nouze nebude.

Škoda Slavia v maskování
Standardní výbavou interiéru budou dva čelní airbagy, což by v Evropě bylo naprosto nedostatečné, ovšem v Asii to je normální. Hlavové a boční airbagy vpředu budou k mání za příplatek, o případných asistenčních systémech automobilka zatím nehovoří.
Pod kapotu si budou moci indičtí zájemci vybrat buď tříválec 1,0 TSI o výkonu 115 koní, nebo čtyřválec 1,5 TSI o 150 koních a s technologií odpojování dvou válců při nízké zátěži. Standardem pro oba motory je šestistupňová manuální převodovka, tříválec dostane na přání šestistupňový automat, čtyřválec sedmistupňovou dvouspojku DSG. Poháněna budou samozřejmě přední kola.

Škoda Slavia v maskování
Automobilka neuvádí normovanou spotřebu paliva; ostatně i data o rozměrech a výkonu jsou zatím předběžná, nikoliv finální, to čeká na indickou homologaci. Víme ale, že vůz bude skutečně indický – kromě vývoje, který probíhal v indické Púně, se až 95 % dílů má vyrábět v této zemi.