Hlavní obsah

Škoda od června nasazuje nové motory

Novinky, Martin Žemlička

Mladoboleslavská automobilka přichystala do výrobního programu několik novinek - rozšiřuje nabídku motorů TSI pro modely Yeti a Superb a nahrazuje dvoulitrový turbodiesel se vstřikováním čerpadlo-tryska modernějším systémem common-rail.

Foto: Martin Žemlička, Novinky

Škoda Yeti 2,0 TDI 4x4

Článek

Od počátku června dochází k rozšíření motorové palety pro modely Yeti a Superb. Jde o benzínové motory 1,4 TSI a 2,0 TSI. Dieselové agregáty nově přinášejí technologii common rail, která nahrazuje starší systém vstřikování čerpadlo-tryska (PD).

Nabídka motorizací modelu Yeti je bohatší o moderní zážehový agregát 1,4 TSI/90 kW v kombinaci s šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Druhou novinkou je kombinace vznětového motoru 2,0 TDI CR DPF/103 kW 4x4 s šestistupňovou automatickou převodovkou typu DSG.

Foto: maž, Novinky

Škoda Superb Combi 4x4

Model Superb a Superb Combi dostane pod kapotu benzinový agregát 2,0 TSI se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG o výkonu 147 kW. Od března 2010 je v nabídce také naftový motor 2,0 TDI CR DPF/103 kW, který nahradil starší 2,0 TDI PD 103 kW.

Foto: maž, Novinky

Škoda Octavia facelift (2008)

Modelová řada Octavia nabídne nový motor s technologií common rail, konkrétně 2,0 TDI CR DPF/103 kW, který nahradí agregát 2,0 TDI PD o stejném výkonu. Nová pohonná jednotka bude k dispozici ve verzi pro manuální a automatickou převodovku s pohonem předních kol a dále pro manuální převodovku s pohonem všech kol, později také s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám