Článek
Od počátku června dochází k rozšíření motorové palety pro modely Yeti a Superb. Jde o benzínové motory 1,4 TSI a 2,0 TSI. Dieselové agregáty nově přinášejí technologii common rail, která nahrazuje starší systém vstřikování čerpadlo-tryska (PD).
Nabídka motorizací modelu Yeti je bohatší o moderní zážehový agregát 1,4 TSI/90 kW v kombinaci s šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Druhou novinkou je kombinace vznětového motoru 2,0 TDI CR DPF/103 kW 4x4 s šestistupňovou automatickou převodovkou typu DSG.
Model Superb a Superb Combi dostane pod kapotu benzinový agregát 2,0 TSI se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG o výkonu 147 kW. Od března 2010 je v nabídce také naftový motor 2,0 TDI CR DPF/103 kW, který nahradil starší 2,0 TDI PD 103 kW.
Modelová řada Octavia nabídne nový motor s technologií common rail, konkrétně 2,0 TDI CR DPF/103 kW, který nahradí agregát 2,0 TDI PD o stejném výkonu. Nová pohonná jednotka bude k dispozici ve verzi pro manuální a automatickou převodovku s pohonem předních kol a dále pro manuální převodovku s pohonem všech kol, později také s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol.