Článek
Podle Dahlheima je většina zákazníků Škody ze střední či dělnické třídy a od svého auta očekávají zejména funkčnost. A protože tito zákazníci hledí na cenu, česká automobilka má podle něj největší potenciál k růstu v rámci masových značek koncernu Volkswagen.
„Škoda je v ideální pozici, aby útočila v segmentech, kde si lidé nemohou dovolit dražší auta,” řekl pro Automotive News Europe. Škodovka podle něj však nemá být konkurentem rumunské Dacie; Dahlheim ji přirovnává spíš k Fordu či francouzským automobilkám.
Škoda pustí vlajkovou loď na Slovensko, Češi díky tomu nepřijdou o praktické překvapení

Je tu ovšem jeden háček, který může stát růstu v cestě. Mladoboleslavská automobilka nestíhá auta vyrábět; kvůli výrobním kapacitám musela odstěhovat produkci Superbu na Slovensko. Díky tomuto přesunu bude mít Škoda prostor pro zvýšení objemu produkce SUV i příští generaci modelu Fabia ve variantě kombi.