Hlavní obsah

Škoda má z koncernu největší potenciál k růstu, myslí si šéf prodejů VW

Novinky, Marek Bednář

Automobilka Škoda má ze všech značek koncernu Volkswagen největší potenciál k růstu, alespoň podle šéfa prodejů koncernu Christiana Dahlheima. Nenavrhuje ale, jakými výrobními kapacitami by Škoda ten růst mohla pokrýt.

Foto: Milan Lažanský, Novinky

Škoda (Ilustrační foto)

Článek

Podle Dahlheima je většina zákazníků Škody ze střední či dělnické třídy a od svého auta očekávají zejména funkčnost. A protože tito zákazníci hledí na cenu, česká automobilka má podle něj největší potenciál k růstu v rámci masových značek koncernu Volkswagen.

„Škoda je v ideální pozici, aby útočila v segmentech, kde si lidé nemohou dovolit dražší auta,” řekl pro Automotive News Europe. Škodovka podle něj však nemá být konkurentem rumunské Dacie; Dahlheim ji přirovnává spíš k Fordu či francouzským automobilkám.

Škoda pustí vlajkovou loď na Slovensko, Češi díky tomu nepřijdou o praktické překvapení

AutoMoto

Je tu ovšem jeden háček, který může stát růstu v cestě. Mladoboleslavská automobilka nestíhá auta vyrábět; kvůli výrobním kapacitám musela odstěhovat produkci Superbu na Slovensko. Díky tomuto přesunu bude mít Škoda prostor pro zvýšení objemu produkce SUV i příští generaci modelu Fabia ve variantě kombi.

Související témata:

Související články

Škoda chystá Kushaq

Crossover od Škody šitý na míru indickým zákazníkům dostane jméno Kushaq, což je upravený výraz pro „krále”.

Výběr článků

Načítám