Článek
Závodní skořepinové sedačky by v autě typu kodiaqu RS, které má pod kapotou jen čtyři válce a 239 koní, byly spíš k smíchu. Civilním směrem od skořepin ale bočního vedení není nikdy dost, zejména pokud vás nebaví brzdit do zatáček, takže sportovně laděné přední sesle lze jen vítat.

Škoda Kodiaq RS - interiér
Zároveň ale nejsou příliš hluboké, konstruktéři zde jistě hledali kompromis mezi spolehlivým držením těla a mírou obtížnosti nastupování. Kodiaq je přece jen docela vysoké auto a přes vysoké bočnice sedáku by se dovnitř leckomu nenastupovalo snadno.
V interiéru také stojí za povšimnutí množství červeného prošívání. Červené linky sahají, kam se podíváte - najdete je i v kosočtvercovém prošívání ploch sedadel.
Škodovka zveřejnila také fotku pracoviště řidiče, na kterém stojí za povšimnutí zejména volant s perforovanou kůží a zploštěním v dolní části. A, samozřejmě, s červeným prošíváním na vnitřní straně věnce.

Škoda Kodiaq RS - interiér
Všimněte si také obložení palubní desky a výplní dveří - vypadá jako falešný karbon. Jaké bude ve skutečnosti, se dozvíme zkraje příštího týdne na pařížském autosalonu.

Škoda Kodiaq RS (skica)