Článek
Podle Eckharda Scholze, člena představenstva zodpovědného za technický vývoj, bude automobilka ve svém závodě v Mladé Boleslavi nejdřív vyrábět sedan či liftback. "Je tu velký prostor pro vůz, který by se vyznačoval svou emocionálností a zároveň by se nabízel za přijatelnou cenu," uvedl. Nejčastěji se tak mezi odborníky jako o další variantě hovoří o dvoudveřovém kupé, které Škoda dosud nemá.
Kompaktní sedan velikostí mezi Fabií a Octavií má mít nižší cenu než hlavní model Škody - Octavia. Ta by se mohla ve své třetí generaci ještě zvětšit a také dostat pestřejší elektronickou výbavu vycházející z nové koncernové stavebnicové platformy, kterou použila například automobilka Audi v nové verzi modelu A3.
Sériová podoba MissionL se má vyrábět v Mladé Boleslavi spolu se Seatem Toledo, který španělský výrobce v předprodukční verzi v Ženevě ukázal. Podle Scholze by se po rozběhu výroby mohla produkce nové modelové rodiny pohybovat kolem 150 000 vozů ročně. Rapid se již vyrábí v Indii, počítá se i s jeho produkcí v Číně a Rusku.