Článek
Enyaq Sportline iV je k mání ve dvou verzích pohonu, stejně jako výchozí verze. Verze Sportline iV 60 má elektromotor o výkonu 132 kW umístěný na zadní nápravě. Baterie, která má kapacitu 62 kWh (respektive použitelných 58 kWh), zvládne více než 400 km na jedno dobití, dle režimu WLTP. K mání je od 1 152 900 korun.
Varianta Sportline iV 80 za 1 282 900 korun má silnější baterii o kapacitě 82 kWh (77 kWh) a udávaný dojezd 520 km v režimu WLTP. Elektromotor opět na zadní nápravě má výkon 150 kW.
Příplatek oproti výchozí variantě tak činí vždy 80 tisíc korun.

Škoda Enyaq Sportline iV

Výchozí Škoda Enyaq iV
Již tradičně jde o vizuální paket. Podobně jako třeba u aktuálního superbu se liší leskle černou maskou, ve stejném odstínu jsou vyvedeny i nápisy či lemování bočních oken, střešní nosič a difuzor. Spodní lišty, které jindy evokují spojitost s crossovery a SUV, jsou v tomto případě lakovány v barvě karoserie.
Nová Škoda Enyaq detailně. V základu za milion

Na výběr jsou speciální 20palcová či 21palcová kola. Standardně je pro Sportline dodáván i jindy příplatkový sportovní podvozek snížený o 15 mm vpředu a 10 mm vzadu.
Interiéru dominuje černá na stropě, palubní desce i speciálních sedadlech s integrovanými opěrkami hlavy. Kontrastem je šedé prošívání či hliníkový vzhled pedálů. Dekor palubní desky je pseudo-karbonový, volant je výrazněji tvarovaný a tříramenný.
Do portfolia Škody Enyaq iV se později nastěhuje i verze s pohonem všech kol 80x s výkonem 195 kW, a také vrcholná varianta RS o 225 kilowattech. Letos mladoboleslavští chystají premiéru také pro kupé verzi.