Článek
Enyaq Sportline iV je k mání ve dvou verzích pohonu, stejně jako výchozí verze. Verze Sportline iV 60 má elektromotor o výkonu 132 kW umístěný na zadní nápravě. Baterie, která má kapacitu 62 kWh (respektive použitelných 58 kWh), zvládne více než 400 km na jedno dobití, dle režimu WLTP. K mání je od 1 152 900 korun.
Varianta Sportline iV 80 za 1 282 900 korun má silnější baterii o kapacitě 82 kWh (77 kWh) a udávaný dojezd 520 km v režimu WLTP. Elektromotor opět na zadní nápravě má výkon 150 kW.
Příplatek oproti výchozí variantě tak činí vždy 80 tisíc korun.
Již tradičně jde o vizuální paket. Podobně jako třeba u aktuálního superbu se liší leskle černou maskou, ve stejném odstínu jsou vyvedeny i nápisy či lemování bočních oken, střešní nosič a difuzor. Spodní lišty, které jindy evokují spojitost s crossovery a SUV, jsou v tomto případě lakovány v barvě karoserie.
Nová Škoda Enyaq detailně. V základu za milion
Na výběr jsou speciální 20palcová či 21palcová kola. Standardně je pro Sportline dodáván i jindy příplatkový sportovní podvozek snížený o 15 mm vpředu a 10 mm vzadu.
Interiéru dominuje černá na stropě, palubní desce i speciálních sedadlech s integrovanými opěrkami hlavy. Kontrastem je šedé prošívání či hliníkový vzhled pedálů. Dekor palubní desky je pseudo-karbonový, volant je výrazněji tvarovaný a tříramenný.
Do portfolia Škody Enyaq iV se později nastěhuje i verze s pohonem všech kol 80x s výkonem 195 kW, a také vrcholná varianta RS o 225 kilowattech. Letos mladoboleslavští chystají premiéru také pro kupé verzi.