Článek
Na zveřejněné skice je k vidění sedadlo a část palubní desky. Vzhledem k tomu, že elroq bude na platformě MEB v podstatě zkráceným enyaqem, oba vozy budou sdílet většinu interiéru. Včetně velké obrazovky uprostřed v kombinaci s mnohem menším displejem před řidičem.
Podobně jako u všech nových modelů Škody budou mít zákazníci v elroqu na výběr ze čtyř variant designů interiéru zvaných Studio, Loft, Lodge a Suite.
Automobilka zmiňuje poměrně značný důraz na udržitelnost použitých materiálů. Například interiér Loft využívá materiál Recytitan, který je ze 78 % tvořen recyklovaným PET a poprvé v modelech Škody také recyklovanými oděvy. Tmavou šedomodrou látku doplňují tmavé prvky z umělé kůže a žluté reflexní prošívání.
Škoda poodhalila příď modelu Elroq

Látka použitá v interiéru Lodge obsahuje materiál Technofil z vláken z recyklovaného nylonu, jenž se vyrábí ze starých rybářských sítí a zbytků látek. Interiér kombinuje černou látku se světle šedou umělou kůží.
Automobilka uvádí, že podíl nového PET v materiálu je jen 16 %. Zbylých 6 % tvoří mechanicky recyklovaná vlákna ze starých oděvů.
Elroq se ukáže ještě na podzim. Název je složeninou „elektrického karoqu“, což však vypovídá jen o velikosti a kategorii vozu, díky zcela elektrické platformě MEB je příbuzným většího enyaqu.
S prototypem Škody Elroq už jsme se svezli, vše podstatné najdete v našich prvních dojmech:
Za volantem Škody Elroq: Zmenšený enyaq bude levnější, ale o mnoho nepřijde
