Článek
Vývojem levné platformy byla pověřena česká Škoda a strategii, jak ji aplikovat, představila v rámci projektu Indie 2.0. Dále bude následovat představení konceptu SUV na autosalonu v Dillí, který proběhne 7. až 12. února příštího roku a bude se jednat o vůz na zcela nové platformě MQB-A0-IN. Produkční verze přijde na trh koncem roku 2020. O rok později přijde sedan postavený na stejné platformě.
Desetitisíce superbů musí do servisu. Chyba softwaru nemusí odhalit problém s blinkry

Plány Škody odhalil generální ředitel automobilky Bernhard Maier během jedné z akcí v listopadu v Praze. Přiznal ovšem, že auta budou vyráběna pouze v Indii a homologována také na tamní trh. V Evropě se jich tak zákazníci pravděpodobně nikdy nedočkají.
„Řekli jsme, že chceme být konkurenceschopní a přesně plnit požadavky našich zákazníků v Indii. Ty jsou ovšem jiné, než jsme zvyklí ze zbytku světa,“ dodal Maier pro Autonews. Aby Škoda svých ambicí dosáhla, zainvestuje do projektu 1 miliardu eur, tedy více než 25,5 miliard korun.
Z nové Škody Octavia zbyl jen šrot, prošla prvními nárazovými zkouškami

Nová platforma je součástí snahy Volkswagen Group o zvýšení prodejů na indickém trhu, který je velice citlivý po stránce ceny. V současné době mu kraluje Hyudai a Suzuki, skvělé výsledky hlásí i Dacia.