Článek
Pamatujete si na „Auto Emoción“, slogan značky Seat z doby zhruba před deseti, dvanácti lety? Automobilka se jeho ideji, tedy k autům, které hrají na emoce, dost možná vrátí. Podle koncernu Volkswagen se má začít směrovat do vyšších pater trhu, což by z ní mohlo udělat konkurenci pro italskou Alfu Romeo.
„V budoucnu chceme řídit identity našich značek jasněji. Seat by mohl znamenat emotivnější auta, jak ukazují modely Cupra. Škoda by se mohla více zaměřit na východní Evropu a na zákazníky, kteří hledají v prvé řadě funkčnost,“ uvedl šéf produktové strategie Volkswagenu Michael Jost pro web Automotive News Europe.
Na nové škodovky budeme volat Lauro, jmenuje se tak hlasová asistentka
Zatímco v minulosti dokázal Seat oproti značce Volkswagen nabídnout auta levnější, ale podobně schopná, nyní to může být i naopak – Seaty mohou zdražit až nad úroveň značky Volkswagen.
Profilování Škody jako racionální značky není nové, automobilka zdůrazňuje praktičnost svých aut velmi často. Se svou současnou nabídkou je ale velmi úspěšná, a to i když není nutně levná.
Jak se vyrábí plug-in hybridní Škoda Superb? Zásadních odlišností je několik
Pod drobnohledem je i nabídka aut s logem VW. „Velmi pozorně hlídáme možné překrývání v produktových portfoliích všech značek. V Evropě nepředstavíme Tiguan Coupe, například,“ uvedl dále Jost.