Článek
Chambersová pochopitelně není náhodně vybranou školačkou, závodí v motokárách. Rekordní čas, kterým se 21. srpna zapsala do knihy rekordů, znamenal objet trať složenou z 51 kuželů, které dělí 50 stop, tedy 15,24 metrů. Automobilka rekord zveřejnila minulý týden.
„Vypadá to snadné, ale opravdu není - projet mezi padesáti kužely co nejrychleji, pokusit se překonat rekordní čas a vědět, že se nemohu dotknout jediného, aby se to dalo spočítat - určitě jsem cítila tlak,” říká Chambersová.
„Všechno se při mé poslední jízdě spojilo; auto fungovalo nádherně a našla jsem potřebnou přilnavost. Děkuji mé rodině a Porsche za podporu a víru ve mě,” dodala.

Chloe Chambersová a Porsche 718 Spyder
Na přiloženém videu je vidět skvělá technika jízdy mladé závodnice. Od téměř kolmého posezu s volantem přitaženým k hrudníku, přes držení volantu až po techniku pohledu - to vše přispěje k plynulému a tedy nejrychlejšímu prosmýknutí se mezi kužely.
První jízda s Porsche 718 GT4 a Spyder: Tady je laťka puristických sporťáků

Chambersová však dostala vskutku skvělé náčiní, které nebylo pro měření nijak upraveno. Při první jízdě s Porsche 718 Spyder jsem jej spolu s bratrským modelem GT4 s pevnou střechou prohlásil za řidičsky vůbec nejlepší kompaktní sportovní vůz na trhu.
Na model 718 se totiž podívala závodní divize GT, malý sporťák dostal zcela přepracovaný podvozek se součástmi z modelu 911 GT3 a točivý atmosféricky plněný šestiválec o zdvihovém objemu čtyř litrů. O nominální výkon 420 koní tu přitom v první řadě nejde.