Článek
Karoserie působí kompaktněji, zejména díky kapkovitému tvaru kabiny. Mnohem větší důraz byl věnován sportovnímu charakteru, takže ve srovnání se současným modelem, nová Corvetta působí jako jeho zmenšenina. Celkově je na šířku kratší asi o 2,5 cm a na délku dokonce o 13 cm.
Pohon obstarává již čtvrtá generace šestilitrového osmiválce LS2 s výkonem 294 kW (400 koní) při 6000 ot./min, když poprvé se tento motor představil v roce 1955 s výkonem 143 kW (195 koní). Šestistupňová manuální převodovka je již standardem, ale je možné ji vyměnit za čtyřstupňovou automatickou.
Interiér byl oproti předchozí verzi přepracován do dvou "minikokpitů", které jsou potaženy materiály připomínající kůži a mají působit komfortněji a estetičtěji. Pasažérům mají být k dispozici nejnovější technické vymoženosti, jako je například navigace s hlasovým ovládáním, satelitní radiopřijímač nebo konfigurovatelný head-up display.
Zpravodajství z detroitského autosalónu připravujeme ve spolupráci s oficiálním serverem: