Článek
Strube vystudoval obor Lodní technika na vysoké škole ve Flensburgu a v koncernu Volkswagen pracuje od roku 1991.
Pracoval v technickém vývoji ve Wolfsburgu; mimo jiné byl vedoucím vývoje karoserií a vnitřních výbav společnosti Volkswagen de Mexico.
Od září 2012 byl Strube vedoucím vývoje karoserií značky Volkswagen. Přesně v té době nastupoval Frank Welsch do Škodovky šéfovat technickému vývoji.
Obří skandál odstartoval v září a způsobil personální zemětřesení
Volkswagen v září přiznal, že do zhruba 11 miliónů naftových aut po celém světě instaloval software umožňující manipulovat s testy emisí. Skandál se týká rovněž 1,2 miliónu vozů české divize Škoda Auto.
V reakci na největší skandál za 78 let své existence už Volkswagen provedl řadu personálních změn.
V září podal rezignaci na funkci dlouholetý generální ředitel skupiny Martin Winterkorn. Ze skupiny v říjnu odešel Winfried Vahland, který byl šéfem české Škody Auto a měl převzít vedení aktivit Volkswagenu v Severní Americe.