Článek
Sedmdesátka aut z historie i současnosti této francouzské značky čítala řadu závodních aut, jako jsou různé verze Typu 35, ale i silniční historická auta, jako Type 57C Stelvio či řadu dalších. Nechyběl ani zástup veyronů a chironů, ale také EB110 - navzdory tomu, že je to dnes už tři dekády staré auto, v rámci historie Bugatti stále patří k těm novějším.
V rámci třídenního festivalu si auta mohla užít i veřejnost, nikoliv jen vyvolení, kteří mají bugatti v garáži. Auta byla vystavena v ulicích francouzského Molsheimu, kde je mohl obdivovat každý.
„Každé auto, každé zavytí motoru a každý ručně zpracovaný detail vypráví příběh vášně, odkazu a nekončící snahy o dokonalost. Molsheim není jen místem, duše Bugatti tu dýchá a vzkvétá a každý rok jsme nadšeni, že se můžeme spolu s našimi zákazníky zúčastnit této oslavy,“ komentoval setkání Christophe Piochon z automobilky Bugatti.