Článek
Do současné chvíle se vlajková loď DS 9 nabízela i s dvojicí plug-in hybridních pohonů označených jako E-Tense 225 a E-Tense 360, označených podle výkonu. V DS si ovšem řekli, že nabídku nově doplní i o další verzi, která zefektivní hlavně čistě elektrickou jízdu.
Nový motor nese označení E-Tense 250 a pořídit jej zákazníci mohou v kombinaci s řadami Performance Line a Rivoli. Jedná se tak o jakýsi mezistupeň mezi základním plug-inem a nejvyšší výbavou. Novinka je stejně jako základní verze 225 dostupná s pohonem předních kol. Verze 300 má čtyřkolku.
Francouzský prezident má nový oficiální vůz, prodloužené hybridní SUV

Základem nové motorizace je jako u ostatních verzí čtyřválcová šestnáctistovka s turbodmychadlem, tentokrát o výkonu 200 koňských sil a točivém momentu 300 Nm. Ve spolupráci s elektromotorem o 81 kW pak DS slibuje kombinovaný výkon 250 koňských sil.
To, čím by měl vůz přesvědčit ke koupi v této motorizaci, je pak především zvýšená kapacita akumulátoru, která nově nabídne 15,6 kWh oproti 11,9 kWh u ostatních verzí. Dle metodiky WLTP to bohatě stačí na dojetí více než 60 kilometrů kombinovaně nebo až 70 kilometrů ve městě.
DS 9 je novým vrcholem francouzského luxusu, nabídne až 360 koňských sil

Díky nízké tabulkové hodnotě v produkci CO2 pak jako ostatní plug-in hybridy v nabídce auto dosáhne i na SPZ s elektrickým předčíslím EL, z čehož mohou řidiči značně profitovat.
Performance Line startuje s tímto motorem na ceně 1 575 000 korun, přičemž výbava Rivoli je o rovných 100 tisíc korun dražší.