Článek
Exeo je první model značky Seat vybavený turbodiesely se vstřikováním common rail. Exeo bude na trh uvedeno se třemi zážehovými motory (od 75 kW/102 k do 147 kW/200 k) a třemi vznětovými motory se vstřikováním common rail (od 88 kW/120 k do 125 kW/170 k).
Pět z šesti motorů je přeplňovaných. Všechny motory Seatu Exeo splňují emisní normu Euro 5.
:. Seat Exeo s interiérem á la Audi A4. Foto: Seat
Exeo bude v nabídce s nejnovější generací navigačního systému, zábavním systémem sdružujícím přehrávání formátu MP3 a MP4 a možnostmi připojení USB, Bluetooth a iPodu.
:. Sedadla vypadají pohodlně s dobrým bočním vedením. Foto: Seat
U Seatu poprvé bude v nabídce panoramatická střecha se solárními panely, které zajišťují napájení ventilačního systému zaparkovaného vozu.
U Seatu poprvé bude v nabídce panoramatická střecha se solárními panely, které zajišťují napájení ventilačního systému zaparkovaného vozu.
Automobil bude vyráběn v Martorellu (nedaleko Barcelony ve Španělsku). Seat Exeo se začne prodávat na jaře 2009. Na českém trhu se Exeo rovněž objeví na jaře 2009, cena zatím nebyla stanovena.
:. Seat Exeo náleží do střední třídy, stejně jako Škoda Superb. Foto: Seat