Článek
Model 9-3 by měl být základním kamenem švédské značky. Jenže nový větší model 9-5 je opravdu dobře prodávaný, a to i na úkor svého menšího sourozence.
Saab 9-3 se však stále drží. Jeho prodeje by měly vzrůst i díky jeho novému vzhledu. Facelift totiž bude vycházet z velmi povedeného konceptu Aero X. Přední maska tak bude protáhlá dopředu, bude změněná kapota i nárazníky.
Úpravy vozu se projeví ve všech třech karosářských variantách - sedanu, kombi i kabrioletu. V nabídce bude v příštím roce zajímavá kombinace třech různých druhů pohonů - benzínového, vznětového a na bioethanol (E85). Více změn se však nečeká, protože již přespříští rok by se mohl objevit koncept pro novou generaci.
Ta bude vycházet opět z koncernové platformy GM, tentokrát však podvozku Epsilon 2. Ten bude pracovat i v novém Opelu Vectra, Chevroletu Malibu, Pontiacu G6, Cadillacu BLS či novém Saabu 9-5.