Článek
Nikoliv však mezi odpružením a karoserií, jak ukazují první minuty videa, které se věnují přední nápravě. Ingot zde našel místo až mezi nábojem a kolem s brzdovým kotoučem. Jenže jak si poradit se zadní, hnací nápravou, aby se vůz mohl hýbat?
Na to bylo potřeba stvořit portálové nápravy. K přenosu síly o třicet čísel níž posloužily řetězy; původní náprava s diferenciálem zůstala na svém místě.
Řetězové převody dokonce zůstaly odkryté, aby bylo vidět, jak pracují - a kdyby se s nimi něco pokazilo. Naopak důležitější bezpečnostní prvek, brzdy, tu vůbec není - stroj bude brzdit jen předními koly.
Fungovalo to? Při pomalé jízdě nebyl žádný problém, pomineme-li skutečně kuriózní vzhled. Rozblácenou cestu vůz zvládl dokonce lépe než v sériové podobě - jednak díky odhadem bezmála půlmetrové světlé výšce a jednak díky zavařenému diferenciálu. Vůz dokonce přejel tři pneumatiky postavené na sobě, křeslo ale už bylo příliš vysoké. Důležité je, že vůz zkoušky přežil a nic se nerozsypalo.