Článek
Rolls-Royce 200EX je dlouhý 5,4 metru, vysoký přes metr padesát; rozvor náprav činí 3,3 metru. Oproti většině Rollsů je novinka na délku zhruba o půl metru kratší.
Vlastník Rolls-Royce, německá automobilka BMW, použila cca 20 procent dílů společných s novou generací BMW řady 7, ale zákazník si toho rozhodně nevšimne. Všechny podobné prvky jsou důkladně ukryty, takže se nestane to samé jako u Lamborghini, které mají středovou konzoli stejnou jako všechna Audi.
:. Rolls Royce 200EX - interiér představuje absolutní špičku.
Poháněná jsou zadní kola, o rozhýbání konceptu 200EX se stará benzínový vidlicový dvanáctiválec, o jeho konkrétních výkonech ale výrobce mlčí.
Zajímavostí jsou zadní dveře otevírané proti směru jízdy. Uvnitř čekejte špičkový komfort a přepychové materiály, drahou kůží počínaje a pravým dřevem konče. Sériová verze 200EX se ukáže v září na autosalonu ve Frankfurtu.
:. Rolls Royce 200EX - toto je koncept, nicméně sériová verze se prý lišit o mnoho nebude. Ukáže se už v září.