Článek
Firmu Lorinser asi znáte. Jde o tuningovou firmu, která se zabývá především vozy Mercedes-Benz. Lorinser Classic je odnož, která je zaměřená na ty zákazníky, kteří chtějí auto této značky s poněkud více křížky na kapotě. Renovace historických vozidel, spolupráce při výrobě náhradních dílů, úpravy apod., to jsou její hlavní zájmy.
Puch je pak firma ze Štýrského Hradce, která se spojila s koncernem Daimler do velkého konglomerátu Steyr-Daimler-Puch. Společně stavěly série automobilů, které byly pro speciální účely, jako jsou vojenské vozy, hasičské speciály… Jeden takový vůz, který patřil švýcarské armádě, se dostal i do Lorinser Classic, kde ho kompletně upravili. Nevrátili mu jeho původní podobu armádního speciálu. Chtěli z něj udělat prostě něco nového.
Kompletní renovace udělala z vozu zase mladíka. Matná černá karoserie je typu soft-top, tedy s plátěnou střechou, která umožňuje její stažení a jízdu pod otevřeným nebem. Zde je samozřejmě nahrazena novou, kvalitní verzí v červené barvě. Stejně barevná kombinace pak je v interiéru, kde ovšem na sedadlech samozřejmě není pogumované plátno, ale kůže.
I když dnešní M-B G může mít pod kapotou i extrémně výkonný osmiválec, armáda samozřejmě nic takového nevyužívala. Ani ta švýcarská. Jde tu o variantu 230 GE, tedy s řadovým čtyřválcem o objemu 2,3 litru s výkonem 85 kW (115 koní), který spolupracuje s automatickou čtyřstupňovou převodovkou.
Kdybyste auto chtěli, můžete si ho pořídit. Je na prodej za cenu v přepočtu lehce přesahující jeden milion korun.