Článek
Už když v roce 2016 dorazil Renault Megane ve formě GranCoupé, bylo jasné, že se soustředí především na trhy střední a východní Evropy. Vyrábí se v turecké Burse, na rozdíl od hatchbacku a kombi vyráběných ve Valencii. Všechny tyto náležitosti vysvětlují, proč se facelift třetí karosářské varianty představuje s malým zpožděním a samostatně.

Renault Megane GrandCoupé po faceliftu

Renault Megane GrandCoupé před faceliftem
Vizuálně pokračuje ve šlépějích již zmodernizovaných meganů. Přepracovány jsou nárazníky a světlomety, zadní svítilny mají odlišnou grafiku. Jiný design mají i kola, která mohou mít až 18 palců.
Uvnitř najdete nový digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 7 nebo 10,2 palce. Inovovaný je rovněž středový infotainment Easy Link, se kterým vizuálních změn doznal celý středový panel. V nabídce je i více asistenčních systémů včetně vylepšeného adaptivního tempomatu.
Novinkou pod kapotou je litrový přeplňovaný tříválec. Jednotka 1,0 TCe má výkon 85 kW, 114 koní. Je náhradou za přeplňovanou třináctistovku o stejném výkonu. Silnější verze 1,3 TCe však zůstává s výkonem 103 kW, 140 koní. Jediný diesel v nabídce, 1,5 Blue dCi, nabídne výkon 85 kW, 115 koní. Dva výkonnější agregáty lze kombinovat s manuální i dvouspojkovou převodovkou.
Nové ceny a datum příchodu na český trh zatím Renault neuvádí.