Článek
Už když v roce 2016 dorazil Renault Megane ve formě GranCoupé, bylo jasné, že se soustředí především na trhy střední a východní Evropy. Vyrábí se v turecké Burse, na rozdíl od hatchbacku a kombi vyráběných ve Valencii. Všechny tyto náležitosti vysvětlují, proč se facelift třetí karosářské varianty představuje s malým zpožděním a samostatně.
Vizuálně pokračuje ve šlépějích již zmodernizovaných meganů. Přepracovány jsou nárazníky a světlomety, zadní svítilny mají odlišnou grafiku. Jiný design mají i kola, která mohou mít až 18 palců.
Uvnitř najdete nový digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 7 nebo 10,2 palce. Inovovaný je rovněž středový infotainment Easy Link, se kterým vizuálních změn doznal celý středový panel. V nabídce je i více asistenčních systémů včetně vylepšeného adaptivního tempomatu.
Renault Megane dostal facelift. Změny se dotkly hlavně motorů
Novinkou pod kapotou je litrový přeplňovaný tříválec. Jednotka 1,0 TCe má výkon 85 kW, 114 koní. Je náhradou za přeplňovanou třináctistovku o stejném výkonu. Silnější verze 1,3 TCe však zůstává s výkonem 103 kW, 140 koní. Jediný diesel v nabídce, 1,5 Blue dCi, nabídne výkon 85 kW, 115 koní. Dva výkonnější agregáty lze kombinovat s manuální i dvouspojkovou převodovkou.
Nové ceny a datum příchodu na český trh zatím Renault neuvádí.