Článek
Změny na vnějším vzhledu jsou decentní, ve stylu nového méganu či espacu a kadjaru. Nové clio má upravenou masku chladiče a nová světla s diodami pro denní svícení nebo za příplatek dokonce kompletně diodové přední i zadní světlomety (LED Pure Vision). V nabídce jsou čtyři nové metalické laky.
V motorovém prostoru jsou dvě novinky. Jde o silnější turbodiesel 1.5 dCi s výkonem 81 kW (110 koní) a čtyřválec 1.2 TCe (87 kW/120k), který dosud šel kombinovat pouze s dvouspojkovou převodovkou EDC. Nyní už se objeví i se šestistupňovým manuálem.
Mimochodem: výhradně s touto nejvýkonnější motorizací je možné spárovat automat, všechny ostatní verze mají pěti- nebo šestistupňové manuály.
Osm motorizací plus devátá a desátá pro R.S.
V nabídce je celkem osm motorizací, pro hatchback i kombi je nabídka totožná. Základem je čtyřválcová dvanáctistovka o výkonu 75 koní spojená s pětistupňovou manuální převodovkou. V karosářské variantě hatchback stojí 234 900 korun, kombi je o pouhých 15 tisíc korun dražší. Renault nabízí oba modely se čtyřmi výbavovými stupni, první kusy k českým dealerům dorazí v polovině září.
Hatchback je dlouhý 4062 mm (kombi 4267 mm), šířka je u obou verzí stejná (1945 mm), výška se nepatrně liší - 1448 (hatchback), respektive 1445 mm (kombi). Rozvor náprav je stejný - 2589 mm. Zavazadelník nabízí 300 l, respektive 443 litrů u kombi.
A aby to bylo kompletní, revizí prošla i sportovně laděná verze Clio R.S. Ta má stejné rozměry jako hatchback, pod kapotou se pak nachází přeplňovaná šestnáctistovka naladěná na 147 kW (200 k), respektive 162 kW (220 k).
Obě verze mají 260 Nm točivého momentu, silnější verze pak díky overboostu krátkodobě nabídne až 280 Nm. Bohužel motor je spojen výhradně s dvouspojkovým automatem, manuální skříň již v nabídce není. Ceny začínají na částce 584 900 korun, respektive 639 900 korun za výkonnější provedení.